Friday, April 27, 2018

Positive vibes

It's Friday. Thank God. And I met old and new friends at my first journal meeting today. Rasa mcm ringleader la pulak on the issue of budget tak cukup. Haha. But dah jumpa ramai geng baru hari ni. The best is Dr AA yang offered nak bantu I. Weii..I must have done something good that Allah sent me someone kind today.Alhamdulillah. Settled satu masalah besar I.

Family WA berdegang dengung pasal PRU14. I think someone took offense when I said Pahang ni susah nak berubah. Kaya tapi tak makmur. Dan jgn salahkan mrk yang kerja di luar Pahang. We offered to help..no one took up the offer,Nak bagi khidmat percuma some more.

I think we are all ready to vote. Whoever we like. End of story.

2 comments:

Iskandar aka DR Bubbles said...

Hahaha! Saya sangat setuju bab payah nak berubah tu.

Faridah said...

Tapi I don't blame them. Some of the things they say nmpk sah propaganda yang tak menentu (senseless) and so much hate speech of the other (DAP). Dari mengutuk baik berdakwah kasi faham things DAP tak faham, kan? 4 in 5 people in this world are non-Muslims.Apa peranan kita sharing things about our faith? Forget niat nak convert because itu bukan tugas kita.Tugas kita sharing.