Sunday, September 28, 2008

Does it happen to you too?

If you blog with blogspot, ada tak you dapat amaran they will delete your blog in 20 days? Haiyo..if that happens, I will lose all my pics since 2006.I don't have backups! And I would also lose jottings that go with the pics/events. Inilah nasib menompang kat tempat orang! Orang boleh tendang kita bila2 masa. Cheh!

Anyway, hari ni sibuk buat rambut.Hahaha.Tengah buat rambut Marzuki of NTV7 beritau berita project I akan keluar news pukul 1 pm.Mana ada TV kat salon tu but I tanya juga.Hairdresser I kata kedai sebelah ada (kedai reflexology) so jam tepat 1 pm I dengan rambut berbungkus pi ke kedai sebelah nak tompang tengok TV dia.Hahah..you should have seen mulut clients dia bila tengok I dgn kepala berbungkus dgn penuh confidence duduk sebelah dia yang sedang buat foot reflexology.Then when the slot came out, everyone asked is that you? I said yah yah yah.They all laughed with me.Nampak lucu pulak. :))

Hairdresser I charged RM30 more but I fought with her.So she managed to charge me RM2 more than the price quoted to me before she saw me on TV.Apa daaa.

Lepas tu pi hantar Homam and Vernes to Datuk N's home at Tropicana Golf Resort..weeiii..banyak betul rumah besar kat dalam golf resort ni! Some are as big as ships! But Datuk N and her hubby are very down to earth people.Sincerity is transparent, bak kata Kak Oni. Plumber dia pun orang asing! (orang Irak). They are so used to hosting foreign students so I guess Homan and Vernes will have a good time over Raya.When the good Datuk ajak berbuka kat rumah dia yang ada garden yang begitu cantik (they were having Korean bar b q for berbuka) I politely said no.Nanti Nik and Z cari I pi mana pulak. :)

Oh well folks, besok dah nak start pack suitcases. We have to bertolak awal ke Raub on Tuesday sebab nak kejar makcik buat lemang (susah nak cari dah.We just buy) tu before 12 noon.My sisters dah beritau dia suruh spare 4 buluh lemang for the boys to try and melemang (lepas tu they are going to terjun dalam sungai belakang rumah makcik tu ..kalau depa tak malu.I will not sit around to watch of cos'!)


I hope blog ni tak kena delete in 20 days' time.Ketidak...google me in another space.Hahah.

Selamat Hari Raya, maaf zahir batin sekali lagi.Stay safe.

No comments: