Monday, October 01, 2012

Home

Upon arrival...



From the air looking down the green kelapa sawit, Nik and I got excited, "Venice! Venice! Kita dah sampai di Venice!"

Haha..we got a bit crazy in the head after our brief European trip.I forgot to tell ya, at the Marco Polo airport, I asked the guy if I could get on a bus shuttle to Venice.He said that's not possible Ma'am, you'd need to get on the water taxi..Venice is surrounded by water...

But of cos'.Ingat aku bodoh? Haha.

Ohhh..it's so good to be home.Nak migrate ke hapa ini macam? Baru 2 minggu dah macam mamai ingat rumah.

Kat airport lagi dah cari nasi lemak.I had laksa penang cos cari mee hoon tak jumpa.Apalah airport Msia ni.Tak international langsong! :))


4 comments:

Mawar said...

Kak F
selamat kembali!
selamat bekerja!

Faridah said...

Mawar: terima kasih.Bila nak kopitiam? Balik2 panas politik kampus atau lebih tepat,kampus yang cuba dipolitikkan.

Tapi kita suka drama mcm ni. :))
I miss home!!

Mawar said...

Kak F
kopitiam? bayangkan lebuhraya bangi-gombak. poning den.

Faridah said...

Mawar:itulah...kalau saya ada viva di upm, saya telefon OK?