Thursday, January 17, 2013

Like a zombie

I'm beginning to feel like Hantu Mak Limah..terkejar sana sini.I mixed up all my meeting times..patut ptg, ingat pagi (pagi meeting lain).Haiyo...too many going on at the moment.Ingat nak cuti..tengok2 calendar penuh sampai ke hujung tahun.Pengsan gue macam ni, pengsan.

Images of the past.Can you spot P.Ramlee and Saloma?
(di FINAS lounge)

But alhamdulillah meeting with KP Finas went well.Yg Mulia Raja is an old name in the film industry (30 tahun with Filem Negara, now with Finas).Othman Hafsham is such a dear.I like him a lot.Dia ni spirited, humble, cekap buat kerja.We'll continue to pray that all will work well accordingly, yah? There was a joke between KP and ZI.Secretary dia kata you have an appointment with Zi.Zi mana pulak..he knew he had an appointment with me and Hafsham.I menyampuk, "Pompuan mana pulak ni.." Kita semua ketawa esp when Datuk ZI kata tengok2 pompuan tak lawa.Kah3.Raja said takpa..idea lawa...There's chemistry there.These people are so nice-lah.

But we still need to work harder.I kena approach OIC lagi (via the Uni so our OIC rep dah kata kasi je surat tu kat dia..nanti dia fwd kat DG OIC).

And I need to make an appt to meet up with Tan Sri Petronas, our Patron.Belum update dia lagi what we have up our sleeves.

Pls doa.I lepas selesai event ni, nak retreat masuk gua. :)

No comments: