Tuesday, June 03, 2014

5 mins fame


Well...when Dato Mashitah's office rang to get me and Prof Maliah to participate in her talk show, kita pun sukalah.Maliah and I memang suka benda-benda begini.Haha.

Seriously speaking, we thought it was for a good cause.Maliah was jumping from airport to airport (baru balik dari Spore semalam, besok nak ke Perth, next Sunday ke Tehran) so she was not feeling that well.Kita decided to go in one car.Punya la susah nak cari office Dato yang baru ni (we took the other route..if not, from KL Sentral lagi mudah.I had to stop a van Alam Flora to ask for directions cos' my GPS bawak kita entah ke mana.Nasib that guy baik..dia hantar ke depan pagar betul.God bless him!).

I thought the speakers did well.I enjoyed my questions and talking to Dato.Jangan lupa nonton Astro bulan Romdan nanti.13 siri but Maliah and I 5 mins je lah. :)


Prof Maliah and Dato Mashitah preparing for the Astro prog for Ramadan
 Saya pun ada juga? :)

Dato M is a nice person.Masa dia kat UIA, I didn't have the
opportunity to know her well.Jumpa gitu-gitu je kat computer lab time
print exam papers. :)

No comments: