Tuesday, June 17, 2014

Shopping at the La Velle Village

It's a factory outlet outside Paris, about 40 mins by train from our apt.A big disappointment (I think it's quite difficult to please Msians as shoppers).I think the one we went to in the US lagi byk choice and murah.And tak byk baju utk org gemok (ini sebenarnya grievance-nya).

But I bought longchamps for my nephews' wives (gonna sell them at a discounted price...kesian juga nak letak harga asal although it's much cheaper than those in KL).I got myself a spring coat which I had been dying to buy but selalunya mahal.Sini boleh kira.I ingat Dato Hamidon marah I pakai jacket burok the last we travelled on uni official trips. :)) Pada saya, asalkan melindungi dari sejuk, sudahlah.Bkn boleh pakai tiap2 hari di Msia pun.

We all semua dream nak pi mengurut sbb badan dan kaki semua sakit byk sgt berjalan since we arrived in the UK on June 11.Depan apt ada kedai massage.I tak nak masuk sbb nmpk suspicious but Nik nak juga.Tak lama lepas kita masuk apt kita, Nik pun balik juga.He said massage tu bkn foot reflexology ke hapa.Body-body kata pompuan yg jaga mcm model tu.Nik kata takda massage kaki? She said no.But for a bit more, he can massage her also.Sekali lagi Nik nak buat marathon keliling Paris (kata cerita dialah). Z and I dah berguling2 gelak.I had told him earlier...I told him firasat I tempat tu ngurut cara lain.Kah kah..dia tak percaya ( I think dia ingat mcm kat Budapest...similar looking plc tapi depa massage betul).

I do not want to go out any more but we are waiting for another friend to come.Kalau dia ajak pi nengok Eifel Tower waktu mlm, terpaksalah I merangkak keluar.













No comments: